20.54 - Söndag

Gud vilket härligt väder det har varit idag! Hel sjukt, äntligen är sommaren här! Har dock inte vart ute så mycket idag har mest slappat i sängen, soffan och hängmattan. Vaknade vid halv 1 idag, tog alltså en lång sovmorgon men det var väl inte så konstigt eftersom att jag somnade vid 5 inatt så ja, det var helt enkelt behövligt. Gårdagen var så otroligt rolig och lyckad! Allt fungerade jätte bra och jag hoppas att Johanna är jätte nöjd med allt! Tack för att jag fick komma Johanna! Drog därifrån vid 2 och då kom Albin hit och då vart det mysa resten av natten och dagen idag. Nu har jag precis käkat, idag var det faktiskt jag som fixade maten det fick bli grillat kött med garlic marinering, potatisklyftor, grillade grönsaker, halloumiost och massa goda såser! Mums säger jag bara! Sjukt gott. Nu ska jag sätta mig och plugga lite. Har en hel del uppgifter att fixa innan vi slutar men först och främst så är det projektarbetet och matte nationella som gäller. hoppas ni har haft en bra söndag puss♥
Som becca lovade så skulle det komma upp en bild på oss två så det får helt enkelt bli den här, då jag inte får tag på någon bättre haha! Jag var då en kvinnlig zorro och becca var catwoman! Inte världens vakraste bild men den bjuder vi på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu