23.29 - natti natti

Hejsan förlåt att jag inte har bloggat idag! Glömde bort bloggen totalt! Började dagen med skola, slutade redan vid halv 12 då åkte jag hem och solade i lite mer än fyra timmar och jag kan ju säga att brunare har man blivit men på några ställen har man ju också bränd sig såklart... Duktigt som man är så smörjer man ju inte in sig och tänker nej men jag bränner mig aldrig! Haha men jo tjena ser ju ut som en kräfta på vissa ställen haha! Nu är jag iaf återigen hemma efter att ha varit i Hallsberg i några timmar och nu ska jag sova! Imorgon är det redovisning på slutprojektet som gäller! Nervöst men tror det kommer bra! Nu måste jag sova så jag orkar med morgondagen! Sovgott & godnatt puss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu