Maskeradkläder

Har kollar runt efter lite maskeradkläder är nämligen bjuden på en 18års fest snart och då ska man vara utklädd. Temat är action/fantasy. Gud vad svårt det är att hitta dräkter! Allt ska vara så sexigt så det ser otroligt slampigt ut tyvärr. Men en del dräkter är helt okej. Dom på bilden nedan hittade jag på lite olika hemsidor och vissa ser mer sexiga ut än andra men dock tror jag inte att det kommer se likadant ut på mig. Har ni några tips på vad man skulle kunna vara eller kanske en bra hemsida?

Postat av: Dennis

Kul tema! Jag gillade den där röda Flash-Woman! Tuff! :)

Svar: nu är jag tillbaka och nu kan du läsa min blogg igen :)
linalejdebos.blogg.se

2012-05-07 @ 11:04:41
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu