13.26 - hemma spa!

Under morgonen har jag städat, diskat, tvättat, packat åt max ( han ska nämligen sova över hos en kompis inatt ) så nu har jag skickat iväg honom, och nu är jag äntligen hemma själv, nu ska jag dricka upp mitt caffe så jag kan börja med mitt hemma spa innan Sofia kommer hit, jag ska fixa naglarna, ha ansiktsmask, kropp & fot skrubb, hårinpackning & summer glow lotion så man är fin till nyår.
Idag ska jag och Sofia bara vara hemma och ta det lugnt, fixa lite grejer till nyår, och även åka till Maxi för att handla mat tills ikväll. Vi får se vad det blir för gott. Sen kommer eventuellt Rebecca hit också, Mysigt kommer det bli iallafall! Ha en bra dag! Kram kram♥
(Det fick bli en bild på några naglar jag har gjort )

Postat av: Amanda

Snygga! :)

2011-12-30 @ 13:34:44
URL: http://amandaevajohansson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack! Jag köpte den på h&m, rea nu ju så den kostade bara 50 kr :D

2011-12-30 @ 15:31:38
URL: http://amandaevajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu