10.53 - fortfarande sängen

Godmorgon alla glada. Ligger faktiskt fortfarande i sängen och slappar är sjukt trött så tog en rejäl sovmorgon. Tror dock att jag kommer ha lite svårt att somna ikväll men men. Och ja imorgon är det skola suck... Varför ska vi inte vara lediga för de är ju Valborg.. Får helt enkelt stå ut och tänka positivt, får ju ändå sommarlov en vecka tidigare än dom flesta andra haha! Nu ska jag snart gå upp och äta frukost och fixa mig för om en stund kommer moster hit vi ska ha lite fotografering! Senare idag blir det nog städa och plugga. Har ju en hemtenta som ska vara klar tills imorgon! Nu ska jag öka takten lite hörs senare ha en super skön söndag puss<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu