11.33 - söndag & sjuk

Hejsan gårdagens fotojobb gick bra. Dock var jag väldigt förkyld men kämpade mig iväg iaf, och det kanske inte var en sån bra idé då jag mår lite sämre idag. Är otroligt hängig, helt slut i både kroppen & huvudet och förkyld, så jag tror att jag har åkt på en ordentlig förkylning! Har verkligen inte tid att bli sjuk har så mycket att göra, Men jag får helt enkelt hålla ut. Idag ska jag inte göra något speciellt, ska redigera lite bilder och plugga annars ska jag bara ligga i soffan och fokusera på att bli frisk och pigg!

 


Postat av: Juliaa

hihi tack, du är!<3

2012-04-22 @ 13:33:53
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/
Postat av: amanda

Det var det :D Krya på dig!

Svar: nu är jag tillbaka och nu kan du läsa min blogg igen :)
linalejdebos.blogg.se

2012-04-22 @ 17:04:02
URL: http://amandaevajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu