12.59 - Glad Påsk

Hejsan sitter just nu i soffan med lillebrorsan och äter massor med godis. Älskar påsken då kan man äta hur mycket godis man vill utan att få dåligt samvete för alla andra äter i stort sätt lika mycket!
Under dagen idag ska jag inte göra något speciellt bara mysa med familjen, Och senare ikväll är vi bortbjudna på middag.
Nu ska jag fortsätta mysa, ha en bra dag pusshej♥

Postat av: ami

vad mysigt! hoppas du har underbar tid :)

Eftersom jag har gjort om hela min familjs vanor i maten så har vi inget godis eller påskmat!

Men vi umgås massor och myser, bor själv så är och hälsar på dom ^^

2012-04-07 @ 15:11:38
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: jag kan tänka mig det :)

2012-04-07 @ 20:35:21
URL: http://louisedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu