22.39 - Onsdagkväll

Hejsan förlåt att jag inte har bloggat något idag men jag har verkligen inte haft tid. Gick upp vid halv 9 och sen dess har jag varit på massa ärenden, grejat & tränat. Så bloggen fick jag prioritera bort tyvärr. Men men så kan det vara ibland.
Innan träningen idag blev det grillpremiär. Gud så jag har längtat, så otroligt gott och det är så mysigt och skönt att sitta på altanen i värmen och bara ha det bra. Det fick bli kyckling, sallad, grillad morötter & lök, hemmagjort vitlöksbröd, halloumiost & massa olika såser. Mums så gott det var!
Nu sitter jag i soffan och ska snart sova efter en otroligt lång dag. Sov så gott alla sötisar. Kramkram♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu