Säsongsstart!!

Hejsan allihopa, hoppas ni mår bra för det gör inte jag haha! Idag var det säsongsstart med innebandyn och jag är helt slut! Träningen började med 15min löpning sen bollhall i en och en halv timme och tillsist 15min löpning igen! Ni kan ju förstår hur slut jag är! Nu inser jag att det var väldigt dumt att fuska med löpningen och träningen i sommar, så nu får jag igen! Kommer att ha sån jäkla träningsvärk i hela kroppen i fasen flera veckor framöver... Men det är bara att hålla ut! Satsar man så gör man. Så ja nu har innebandy säsongen startat och det kommer att vara fullfart väldigt länge framöver! Med det menar jag 3 träningar i veckan, plus en egen träning, minst en match per helg, cuper, ungdoms-SM, serie och ja massa annat. Så jag kommer nog att ha fullt upp, men det ska bli kul att komma igång igen på riktigt!
Nu har jag precis tagit en dusch och nu ska jag dra på mig myskläderna, fixa lite fruktsallad, lägga mig i sängen, kolla på någon bra film och bara slappa! Pusshej<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu