Sex And The City 2

Hejsan, Nu är jag ny duschad och mys kläderna är på, kröp precis ner i bäddsoffan och nu ska jag tittade på sex and the city. Den filmen är ju bara för grym! Åt precis lite mat från sibylla, var inte det godaste jag har ätit men helt okej. Kände att hamburgare och pommes inte var det rätta att äta just nu när man inte mår så jätte bra, och är lite halvt illamående. Men som sagt börjar må bättre! Lite senare ska jag gå över till grannen och kolla på lite foto utrustning som jag ska få låna till modell fotograferingen imorgon. Kommer bli toppen, hoppas bara på att jag blir bättre och inte sämre under natten! Nu ska jag slå en pling till Becca sen fortsätta kolla på sex and the city. Ha en bra kväll puss♥

Postat av: Sarah

Fin blogg, ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2012-01-27 @ 19:57:07
URL: http://perfectlyunbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu