Grattis i efterskott älskling!

Hejsan allihopa förlåt för att jag har bloggat dåligt men bloggen har som sagt krånglat och jag har helt enkelt inte haft tid att blogga! Men nu ska det bli ändring på det, jag lovar! Som några kanske vet så fyllde min underbara pojkvän 17år igår och jag vill bara säga grattis och tack till honom! Tack för att du fortsatte kämpa om mig även fast jag inte visade intresse, för tillslut insåg jag vilken underbar kille som fanns precis framför mig! Du är verkligen en av dom bästa sakerna som har hänt mig och jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dig! Jag vet att vi inte har varit tillsammans så länge men det känns som en evighet! Jag hoppas att det kommer att vara du och jag ett bra tag framöver! För jag skulle inte klara av att vara utan dig! Grattis (i efterskott) på födelsedagen älskling! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu