08.59 - Skolan

Godmorgon sitter just nu i skolan och gör ingenting. Slutar jätte tidigt idag det enda vi ska göra idag är att ha betyg snack och sen får man sluta om man är klart med allt vilket jag är. Så kommer väl att åka hem redan vid 10. Känns rätt så ovärt att komma hit men men så är det. Efter skolan idag vet jag inte vad jag ska göra. Åker antagligen hem och slappar lite. Finns ju inget att göra och det är ju inge solväder ute direkt.. Så vi får se vad som händer. Sover i hallsberg ikväll så vet inte om jag kommer blogga så jäkla mycket när jag är där. Men kanske slänger in något inlägg iaf. Nu ska jag gå och handla frukost hörs senare pusshej♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu