17.06 - Lördag

Hejsan alla glada! Hoppas ni mår bra, här är det toppen. Gårdagen var toppen både dagen och kvällen & tack till alla som var med och medverkade och gjorde min födelsedag toppen bra. Först för det som sagt frukost på sängen sen var det skola till halv 3, sen besök av morfar & Annelie och till sist myskväll med musik, skratt, skit snacka och massa mer med fina vänner! Idag har jag och Albin bara slappat och ätit tårta och nu har han precis åkt. Nu ska jag hoppa in u duschen för om ca en timme kommer mormor, moster och eve för att fira mig och ha lite melodifestivalen kväll. Kommer bli jätte mysigt!♥

Postat av: juliaa

aww :') ja bilden är nog 2 år trorja! :)

<33

2012-05-26 @ 18:25:20
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu