17.07 - Tisdag & ledig

Hejsan förlåt att jag inte bloggade något igår men hade inte tid. Började dagen med skola och matte sen hade vi samhällskunskap och slutade vid halv 2 då åkte jag direkt hem och hoppa in i duschen och fixade mig sen blev jag hämtad av Jonas och sen blev det Valborgs firande. Kom hem vid 2 inatt men somnade dock inte förens vid 5 och vaknade idag vid 1 haha. Snacka om att sova bort dagen, jaja nu sitter jag iaf ute på altanen och har precis skrivit klart min projektplanering så nu sitter jag bara här och njuter med massa härlig sommarmusik i högtalarna. Snart ska jag käka lite jordgubbar, glass och nougatsås med familjen sen drar jag iväg på speedway. Hoppas ni har haft en toppen bra dag ute i solen! puss♥
Sommar ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu