18.27 - härliga söndag

Hejsan alla glada! Hur mår ni? Jag mår toppen bra. Gud vilket härligt väder det har varit idag. Sol, värme och inte ett enda moln på himlen. Vaknade vid 10 imorse sen dess har jag umgåtts med Albin och Julia, och nu sitter jag i soffan och kollar på hur många lingon finns det i världen med lillebrorsan. Snart är det grilldags & kvällsmys med familjen som gäller! Hoppas ni har haft en toppen söndag kram<3
( bilder från idag )


Postat av: Felicia

Hur många besökere har du?

Svar: nu är jag tillbaka och nu kan du läsa min blogg igen :)
linalejdebos.blogg.se

2012-05-07 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu