15.30 - Sista dagen på lovet

Hejsan allt bra med er? Här är det bara bra, dock väldigt trött. Det blev väldigt sent inatt. Istället för hemmakväll med familjen så drog jag till en kompis och umgicks, snackade massa skit, kollade tv, spelade tvspel & kort.
Vaknade klockan 12 idag och sen dess har jag bara slappat i soffan. Snart ska jag ta en enkelt lunch och sedan förstätta greja lite hemma.
Imorgon börjar skolan igen och det ska faktiskt bli skönt. Denna skolvecka kommer bli kort och rätt så skön. Imorgon är det vanlig dag. Sen på onsdag och torsdag slutar jag halv 12 och på fredag är jag ledig, då jag ska åka på cup i Varberg. Så nu är det är bara att börja tagga till och ta hem hela skiten!
Hoppas ni har haft ett lika bra lov som jag!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu