22.46 - Sängen

Hejsan allihopa! Nu ligger jag äntligen i min otroligt sköna säng efter en lång dag med skola, plugg och flera timmars innebandy! Känner att jag kommer somna och sova gott inatt. Innebandyn idag gick väl okej, kändes sådär på träningen men tar nya tag tills på Onsdag! Kom hem vid halv 10 sen dess har jag ätit,duschat och plockat fram kläder tills imorgon. Nu ska jag faktiskt sova för imorgon går jag heldag ( 08.30 - 15.20 ) sen så fort jag kommer hem drar jag vidare till Malin för att fixa mina naglar!! Vi hörs imorgon sov gott puss&kram<3


( det går inte att ladda upp bilder när jag bloggar från mobilen, så ska försöka blogga så lite som möjligt från mobilen )


Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

sv: nej dom måste ha det för att kunna betala ut :D

2012-01-24 @ 10:07:32
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu