Fyrhjuling!

Ett av mina stora intressen är fyrhjuling! Jag älskar att köra fyrhjuling och vi fick våran första när jag var 9 år gammal. Och min lillebror var då bara 5 år. Vi har fortfarande kvar våran första men den får jag inte längre plats på och knappt min lillebror heller så det är nog på tiden att köpa en ny. I somras så köpte vi en till, en stor den är på 500 kubik. Och den lilla är på 100 kubik. Här får ni lite bilder↓
Dagen vi fick våran första fyrhjuling
Där var den för stor för max nu är den för liten, gud vad tiden går!
Max fick testa pontus fyrhjuling innan vi köpte den stora
Jag kör under mudracetävligen i brändåsen
Dagen vi köpte den stora!!!:D skapligt lycklig tjej var jag då!

Postat av: hanna ♡

fbc uppsala! :D

2012-01-10 @ 22:14:45
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu