12.08 - Nästan frisk

Hejsan allihopa. Nu är jag nästan frisk äntligen! Så nu kommer bloggen bli som vanligt igen! Sitter just nu nere i soffan och kollar på top model 16 och dricker oboy. Mår så himla mycket bättre så jag kunde nog ha gått till skolan idag, men kände att det var bättre att stanna hemma och vila upp sig så att jag inte blir sjuk igen, är som sagt inte helt frisk än har fortfarande lite ont i halsen och hes men annars är allt bara bra!
Imorgon drar jag till huvudstaden med mamma, mormor, moster och mina 2 kusiner för att träffa min tredje kusin som bor där och shoppa, äta gott och gå på teater. Tror det kommer bli väldigt trevligt och självklart mycket skratt! Nu ska jag fortsätta vila och kolla efter lite kläder och se ifall man hittar något som man får för sig att köpa i helgen. Hoppas ni får en bra fredag i det otroligt fina vårvädret kramkram♥

Postat av: jonna

sv:

Okej förstår!

Det är bra med mig :D sj? kram!

2012-03-23 @ 13:58:03
URL: http://johannahasselgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu