14.06 - Skolan

Hejsan sitter just nu i skolan och har karaktär. idag ska vi börja med film, vi ska rita en story i photoshop och sedan redovisa den för klassen nästa gång skulle jag gissa på. På förmiddagslektionen idag fortsatte vi jobba klart med tidningen och jag är nästan klar. Jag har gjort framsida, 2 artikelsidor och reklam. Så har inte så jätte mycket kvar. Tidningen ska vara inlämnad och klar 23.59 ikväll så det blir att göra klart allt när jag kommer hem. Mår förövrigt riktigt dåligt. Hosta, förkyld, fryser, ont i halsen och febrig. Så ville egentligen inte åka till skolan idag men gjorde det iaf, behövde nämligen hjälp med tidningen så det var bara att åka. Men nu vill jag bara hem och få i mig lite hostmedicin och krypa ner i sängen och sova ett tag. Usch mår verkligen inge bra alls.... Funderar lite på att ringa pappa och be han hämta mig men slutar om lite mer än en timme så man kanske lika gärna ska stanna kvar. Men men nu måste jag iaf jobba vidare hörs när jag kommer hem kramkram♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu