14.26 - Skolan

Hejsan, hur mår ni? Jag mår helt okej. Fortfarande ont i halsen och trött som satan. Så det blir ingen match för mig ikväll. Det blir att vila upp sig och jobba på tidningen som ska vara klar imorgon! Panik. Har inte ens börjar redigera i Indesgin.. Så börjar bli lagom stressad nu. Men det gör inte saken bättre så får försöka slappna av och jobba på. Slutar och en timme då blir det att dra till skogstorp direkt när jag kommer till Kumla är hemma igen vid 6. Hörs då. Ha en bra dag pusshej♥
En av bilderna som jag ska ha med i tidningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu