16.18 - I Varberg

Hejsan kom fram till Varberg för kanske 2 timmar sen och sen dess har vi bara slappat, kollat runt lite och vart och fikat. Just nu sitter vi ute och lyssnar på musik & spelar kort. Vid halv 6 ska vi dra och käka middag sen är det bara att börja tagga match mot Gränna. Detta kommer nog bli det enda inlägget idag så jag hör av mig imorgon om hur det har gått och så. Ha en bra helg kramkram<3

 


Postat av: Anonym

Hejsan hur mår du en sån här solig och fin dag :)?

Missa inte alla mina tävlingar i min blogg :D

Det hade vart SKIT skoj om du var med i någon utav dom :)

KRAM PÅ DIG!

http://saandriiiee.blogg.se/category/tavlingar.html

Har även Dagens blogg som är väldigt popis :)

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-9.html#comment

2012-04-17 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu