14.59 - Torsdag

Hejsan sitter just nu hemma i soffan med Becca och gör ingenting, snackar lite skit och kollar på tv. Idag var det skola från 9 till 10 så otroligt onödigt! Det enda vi gjorde var att hämta våra datorer inget mer.
Efter det tog jag tåget hem till Kumla och köpte lunch på fresh food and coffee och gud vad gott det var! Efter det drog jag direkt hem och har inte gjort något speciellt sen dess.
Idag ska jag vara med Becca, träna, städa och duscha. Imorgon är det skola igen mellan halv 11 och 2 sen blir det hem och fixa lite grejer till kvällen då jag och Albin ska ha mysmiddag här hemma och hyra någon bra film!
Nu måste jag sluta, ha en fortsatt bra dag kramkram!♥
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu