Krångel med bloggen!

Hejsan tänkte bara berätta att bloggen krånglar och jag vet inte riktigt vad det är för fel. Det går inte att logga in på datorn utan bara på mobilen och jag tycker det är skit tråkigt! Ska fortsätta att försöka men är tveksam på att det kommer lösa sig av sig självt! Om det fortfarande inte fungerar imorgon eller senare ikväll så får jag helt enkelt byta lösenord och se om det blir bättre då. Om ni kommer ihåg det så lovade jag att slänga in en bildbomb från Kroatien och jag lovar att lägga upp det så fort bloggen fungerar på datorn igen!
Ha en bra vecka så hörs vi snart kram kram <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu