15.24 - Hemma

Hejsan kom hem från matchen vid 14, matchen gick bra vi vann med 5-2. Det var skit kul att vara igång igen. Bra jobbat tjejer. Sen jag kom hem har jag ätit, duschat och plockat upp tvätt så nu sitter jag i soffan och vilar lite innan pappa och jag ska sätta upp tvn i mitt rum sen blir det nog ännu mer soffmys med fruktsallad och glass. Mums. Idag blir det en riktigt mys söndag. Imorgon är jag ledig då blir det först gymmet sen till morfar, shopping sen 5 timmar träning. Fullt ös imorgon. Nu ska jag sätta igång hörs senare pusshej♥
Vill jag ha sommar!!

Postat av: ♫♪ Sandra T

härlig bild!

2012-02-05 @ 16:17:40
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu