15.46 - mellanmål och packet

Hejsan, fick sluta skolan tidigare idag, så skönt och ännu bättre imorgon är jag ledig!! När jag kom hem till lilla Kumla så gick jag och mötte mamma på Maxi för att köpa lite alla hjärtans dags gott, vi hyrde också tre filmer. Jag saknar dig, spy kids 4 & Smurfarna. Så ikväll blir det att äta gott och mysa framför tv med familjen. När jag kom hem låg det ett packet till mig på bordet !! Det var min byxor från members. Skit snygga, inte för små inte för stora men jag hade lätt kunnat haft en storlek mindre men jag är super nöjd med dom här! Och dom kostade ju bara 189 kr så det var inga stora pengar. Nu sitter jag och äter mellis, idag fick det bli en lätt och god mellis eftersom att vi ska fika när pappa kommer hem kvart över fyra. Nu ska jag byta om till myskläder och krypa ner i soffan. Ha en fortsatt bra alla hjärtans dag kramkram♥

Postat av: KeyYo- skall tas med en nypa salt!

du frestade ju baaara lite nu :(



KeyYo - humorbloggen med ny vblog ute: OM ATT ÄTA MAT FRÅN GOLVET / NAKNA JAPANSKA MÄN!

2012-02-14 @ 16:28:57
URL: http://keyyo.blogg.se/
Postat av: madeleine. s

tack, detsamma snyggo! :D

2012-02-14 @ 16:52:24
URL: http://maddelaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu