16.37 - Söndag & sista dagen på lovet

Hej alla glada! Hur mår ni? Jag mår sådär lite små sjuk, ont i halsen, varm och ja lite sånt smått. Men det är inget som det fina vädret inte kan pigga upp! Nu har jag precis haft födelsedagsfika med familjen, morfar och Annelie. Det fick bli chokladbollar och cupcakes idag igen. Så nu känner jag att jag måste träna lite eller åtminstone ut och gå efter allt onyttigt som man har ätit i helgen.
Och just det redan sista dagen på lovet. Skola imorgon och jag vill inte jag har ingen ork eller lust, men det är bara att hålla ut till påsklovet. Inte så jätte långtid kvar. Hoppas ni har haft en bra Söndag kramkram♥

Postat av: Isacs Mamma

Hej! är tillbaka nu efter en liten blogg pause! så förlåt för sent svar.. Hur är de hos dig?

Här är allt fint! skönt att våren är på väg!!!

Kram

2012-02-27 @ 08:00:24
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: emma

godmorgon, allt bra? kram

2012-02-27 @ 09:09:40
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu