17.57 - lördagkväll

Hejsan allihopa, förlåt att jag inte har bloggat något idag men har inte haft tid. Vaknade halv 9 gick upp, packade och åt frukost. Åkte hemifrån halv 10 för att spela match kl 11. Vi förlorade med 2-1 men Gud vad bra vi spelade! Grymt bra tjejer! Kom hem vid 1, åt lunch och duschade sen vid 2 åkte jag ner till skogstorp för att kolla p96s match. Efter matchen åkt mamma och jag till maxi och handlade lite gott till kvällen och nu har jag varit hemma sen en, två timmar tillbaka. Är helt slut i både huvudet & kroppen så det känns som att jag kommer däcka ihop totalt snart. Men det är ju lördagkväll! Bara att kämpa vidare. Snart ska jag och mamma börja med maten men innan det ska jag städa lite! Hörs senare & ha en bra kväll kram kram<3


Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra? :D

2012-02-11 @ 18:35:06
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Angel ☆

Godmorgon! :)

Hur mår du?

2012-02-12 @ 11:12:36
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu