20.15 - Hemma

Hejsan idag har jag inte vart hemma därför har jag inte har bloggat. Var på marieberg i en timme med pappa, där träffade jag på Linnea, en i laget och då följde jag med henne till Mellringe i Örebro och kollade på DJs DM finalen. Kumla vann med 10-3 mot lillån. Ni är grymma tjejer!! Nu sitter jag i soffan och tittar på melodifestivalen. Alltså jag fattar inte varför sean banan är med haha. Nu ska jag gå ner och fixa lite lördagsgott. Ha en bra kväll pusshej♥
Denna väska köpte jag idag. Tycker verkligen om modellen, den bruna färgen och ett plus är att jag får plats med min skoldata i den! ↑↓

Postat av: NIna

Supersnygg! Var köpte du den?

2012-02-05 @ 10:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu