22.29 - Godnatt

Nu har jag duschat, ätit, fixat mig för kvällen och packat i träningsväskan. Och nu ligger jag äntligen i min sköna säng! Träningen idag gick okej. Tempot överlag var inte så jättebra, tror inte att någon i laget var speciellt taggad. Men på fysen vart det lite bättre. Imorgon går jag i skolan till halv 12 efter det blir det gymmet en stund sen drar jag fram på stan och tar en fika med Sofia. Mysigt mysigt. Nu ska jag lägga mig med musik i öronen och bara slappna av en lite stund innan det är dags att sova. Hoppas alla har haft en bra dag. Sovgott & godnatt♥

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

ÄLSKAR ljus :D

2012-02-09 @ 09:58:19
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu