23.04 - Kvällsmys

Nu har jag suttit vid datorn ett bra tag så nu ska jag mysa ner mig i soffan ett tag sen blir det nog att fixa sig för kvällen och lägga sig i skaplig tid. Har ju match imorgon. Taggad tjej här! Det kommer bli första matchen på över ett år! Kommer dock inte spela så mycket eftersom att jag ska börja lugnt, så jag inte förstör knäna igen men iaf det ska bli otroligt kul att få spela igen! Nu ska jag fixa fram något gott att dricka hörs imorgon sovgott och ha en bra kväll puss på er♥
Det fick bli lite befor i die bilder. Men egentligen varför ska man leva upp till ett par bilder? Lev livet bara, så kommer livet bli toppen! Sånna här saker är bara en bonus♥

Postat av: MADDISENJ

åh älskar shoppingen i NY!

2012-02-04 @ 23:13:40
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Hannah

söta blider <3

sv:hihi tack!

2012-02-05 @ 08:22:24
URL: http://misspihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu