08.36 - godmorgon

Godmorgon sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja. Våran samhällskunskaps lärare är fortfarande sjuk så vi har någon typ av vikarie idag, kul.... Hann inte blogga imorse för jag försov mig och ville hinna äta frukost osv! Nu börjar lektionen så ha en bra dag! Kram kram<3


Postat av: Jonna

sv: ne men precis ;) Men jag tvekade faktiskt lite... Den kostade 250 (men de var halva priset på den) det är inte riktigt min stil, men blir nog bra till sommaren tänkte jag! :)

okej nice :) ska jag också göra ^^ Eller ett fik :)

2012-01-12 @ 10:34:26
URL: http://jonnahasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu