10.07 - skolan

Hejsan sitter i skolan och har samhällskunskap. Idag började vi med demokrati. Vi ska läsa igenom två häften sen svara på frågor. Vi kommer fortsätta med det här ett bra tag till och enligt våran lärare ska vi avsluta den här delen med rollspel? Vi får väl se hur det blir med det. Nu måste jag fortsätta jobba för vi ska vara klara tills slutet av lektionen. I eftermiddag har jag karaktär, tror vi ska hålla på med photoshop. Gör säkert något inlägg då. Efter skolan åker jag nästan direkt till Malin så vet inte om jag hinner blogga när jag kommer hem eller om jag mobil bloggar från bilen eller när jag är där. Vi får se. Nu måste jag jobba vidare. Pusshej♥

Postat av: temea

det är bara fint. hoppas du får en bra dag :)

2012-01-24 @ 11:08:15
URL: http://temeawiden.blogg.se/
Postat av: emma

Hejsan :) jag driver en blogg som handlar om det mesta som har med skönhet att göra, för tillfället har jag en frågestund man kan fråga grejjer om både mig, skönhet och saker man vill att jag ska göra/skriva i bloggen!

Skulle bli jätteglad om du ville titta in och ställa en fråga, annars så ha en bra dag! kram :)

http://makeupisglam.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

2012-01-24 @ 13:02:53
URL: http://makeupisglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu