11.06 - Skolan

Hej orkade inte blogga imorse så det får bli ett inlägg nu istället. Just nu sitter jag och väntar på att bli fotograferad till ett arbete vi ska göra i skolan. Under förmiddagen har jag bara suttit och lyssnat på redovisningar. Man skulle redovisa en bild som man hade tagit, ur en hunds perspektiv. Men jag var sjuk då så jag fick redovisa en annan bild och då fick det bli en från Hårmetropolen. Slutar sent idag så kommer vara hemma vid halv 5.. suck! ikväll ska jag träna, om jag orkar vi får se. Nu ska jag bli fotograferad sen blir det lunch!! hörs senare pusshej!♥

(här är bilden jag redovisade om)

Postat av: julai

har inte ni gjort det där filmfodralet?:O<3

2012-01-11 @ 13:46:52
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu