12.07 - träning på g

Hej, hoppas alla har sovit gott!
Jag hade lite svårt att somna igår men till slut gick det! Vaknade runt 10 men låg kvar i sängen och drog mig lite, det är alltid lika skönt att bara ligga där och mysa lite! Åt frukost för ett tag sen, det fick bli mackor och kaffe & mjölk. Jag börjar gilla att äta frukost mer och mer nu. Förut åt man ju aldrig frukost, för då kunde man sova längre och sedan ha tid att fixa sig. Men den tiden är över!
Nu sitter jag och tittar i dom sista sidorna i Ellos katalongen, har svarat på lite kommentarer och nu ska jag hoppa i träningskläderna och träna lite vet inte om det blir Zumba, träningscykeln eller om jag ska ut och springa en stund.
Hörs senare puss på er!♥

Postat av: fridanordlund

härligt med träning! ska också träna idag fast tennis :) sen får vi väl se vad som blir;)

2012-01-03 @ 12:27:05
URL: http://nordlunds.blogg.se/
Postat av: Madelene

Sv; Hej !

Jag brukar ha mycket veckans blogg, men tävlingar om saker så som smycket jag har nu osv, det har jag inte haft på ett tag. Men hoppas på att det blir ändring nu. :)

Kram

2012-01-03 @ 14:22:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu