13.01 - Lördag

Hejsan allihopa, vaknade runt 10 idag sen dess har jag läst, ätit frukost bestående av GI macka med ost, crunchy och kaffe. har också kollat på lite resor med mammsen. Vi är jätte sugna på att åka någonstans när jag fyller 18 men vi vet inte vart än, men vi har ju tid på oss eftersom att jag fyller om mer än ett år haha. Men jag skulle nog vilja åka på en riktig tjejresa till kanske Rom, shoppa, äta, dricka gott och ja bara umgås mamma och jag. Eller kanske London, Beijing, New york ja det finns mycket att välja på men som sagt vi behöver inte bestämma oss än på ett tag vi kanske inte ens åker? Eftersom att jag fyller 18 den 25 maj så kommer vi inte hinna åka någonstans innan jag och bästa sofia drar själva på partyresa gud vad kul! Men jag hoppas mamma och jag åker någonstans, vi har pratat om det så länge men det har aldrig blivit av. Men snart så! Nu ska jag hjälpa till lite hemma hörs senare och då hade jag tänkt lägga upp lite bilder från en fyrhjulingstävling som jag var och fota på, så titta in lite senare ! pusshej♥
Rom↑
London↑
Beijing↑
New York↑
( Bilderna är tagna från google därför vill dom inte vara i den bildstorleken jag vill att dom ska vara i )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu