14.54 - Brides maids

Kom hem för en stund sen, har vart ute och gått med mamma. Gud vad skönt och uppfriskande det var. Har precis ätit lite lunch och nu ska jag mysa ner mig i soffan och titta på filmen Brides madis med mamma! har sätt den filmen förut men den är så rolig och bra så måste se den igen! Efter filmen måste jag verkligen börja städa, drar ut på det hela tiden... Men jag måste så får fixa det sen. Ha en fortsatt bra dag kram kram♥
Mamma & jag gick ner till sjöparken, det är verkligen jätte fint där!

Postat av: Julia

Vad fint det blivit i den där parken :)

2012-01-06 @ 15:29:05
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu