16.49 - tjejkväll

Hej bloggen, nu drar jag vidare hem till Eve för lite tjejkväll med bästa tjejerna. Kameran följer såklart med. Tänkte ta en outfit bild men kameran ville verkligen inte samarbeta med mig idag, tyvärr så ni får klara er utan. Har iaf på mig en svart lite genomskinlig skjorta, ett silvrigt halsband och sen vanliga blåa jeans. Tycker personligen att det blir för mycket svart med svarta byxor men det är ju en smaksak ! Hoppas ni alla får en trevlig kväll så hörs vi nog senare herrå♥
Ville lägga upp någon bild så det fick bli en bild på mina favorit skor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu