17.04 - Äntligen fredag eller ?

Hejsan det känns inge bra alls att vara sjuk nu när det är fredag.. Men mår faktiskt lite bättre, så får hoppas på att jag är frisk resten av helgen, eller ja nästan frisk iaf så jag orkar göra något! Ikväll ska jag inte göra någonting alls. Ska väl ligga i soffan och titta på film vilket jag har gjort hela dagen. Snart ska jag gå ner och duscha känner mig så ofräsch så det går bara inte. Men först ska jag ta alvedon och ipren. Hörs ikväll puss&kram♥
Bild på mig, redigerad och tagen av mig

Postat av: MADDISENJ

Vilken cool bild

2012-01-27 @ 17:59:13
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu