Fotojobb

Tänkte visa lite bilder från ett fotojobb jag gjorde den första Oktober, Älgjakten kallades tävlingen, jag jobbade för endurosport då och mina bilder finns även på deras hemsida endurosport.se. Är du intresserad av att se fler bilder så går du in på Galleri söker sedan på 2011 och sen står det 1/10 Älgjakten Lina. Där hittar du alla mina bilder. Och när du ändå är inne kolla på dom andra bilderna med! Killarna som fotar är jätte duktiga! Har tyvärr inte gjort något mer fotojobb för dom men hoppas på att det blir snart igen.
'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu