Kroatien 2007

Tänkte lägga upp lite bilder från våran första Kroatien resa. Vi flög dit bara jag och min familj, men sen där nere träffade vi en annan familj från Jönköping och dom började vi umgås med! Vi hade väldigt roligt och trevligt tillsammans! När vi var i Kroatien första gången var vi i Pula på ett ställe som heter bi-village, jätte mysigt och jätte trevligt folk där! Om man gick längst med vattnet en liten bit kom man till en jätte mysig liten by eller vad man ska kalla det och där finns det väldigt god mat kan jag säga! Efter 2007 så var vi på samma ställe 2 gånger till men i sommar ska vi som sagt testa ett nytt ställe och då blev det Zadar. Men jag rekommenderar verkligen bi-village. Det finns 3 olika pooler, nära till havet, nära in till stan, massa roliga aktiviteter, fotbollsplan, osv. Bi-village är som ett campingställe. du kan antingen tälta, bo i husvagn, villa vagn eller lägenhet. Jag personligen tycker det är väldigt skönt för då kan du i stort sätt komma och gå som du vill! Här får ni lite bilder och eftersom att det var ett tag sen så hade jag inte någon systemkamera, så bilderna är tagna med en vanlig kamera. Så bildkvaliten är inte den bästa och alla bilder är oredigerade!
Haha jag bjuder på bilden ;)
Saknar tiden då man var liten!
Jag älskar min lillebror mer än något annat!♥♥
Jag vet inte hur mycket glass jag åt men mycket var det iaf!
Maximus fick gå fram till piloten! han var så glad!

Postat av: julia

härligt :) Måste säga att du är riktigt aktiv och uppdaterar skit bra! :D<3

2012-01-12 @ 22:22:53
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/
Postat av: L I N N (www.linnslifeee.blogg.se)

Urfina bilder, :)

2012-01-14 @ 21:55:38
URL: http://linnslifeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu