Livet går så fort

Hej, kollade på massa bilder för några dagar sen. Och jag kan inte riktigt förstå att man har varit så liten. haha! Allt går så fort, nästan för fort. När man var liten var livet så lätt. Jag säger inte att jag inte gillar att vara tonåring, för det gör jag, men i den här åldern finns det väl inte så mycket att göra. Visst allt är vad man gör det till men när man var liten var allt så kul, småsaker som att gå ut på gatan och leka, åka skridskor i trädgården, cykla, springa ja allt var kul. Ibland saknar man att vara liten, Tanken att växa upp är rolig ibland, flytta hemifrån, få inreda sin första lägenhet, träffa den rätta, få barn, skaffa hund. Men tanken att flytta hemifrån och lämna familjen den är otroligt jobbig. Allt har sin tid men önskar ibland att allt gick saktare. Här får ni iaf lite härliga bilder på när jag var liten! ♥
( det här inlägget låter väldigt deprimerande men det är inte alls meningen, lev livet nu, lev det fullt ut! )
Det blev väldigt mycket bilder på Max men han är mitt allt! Och jag tänkte dela med mig av min otroligt söta lillebror! ♥

Postat av: Jonna (:

söt lillebror! :D

2012-01-18 @ 12:51:37
URL: http://jonnahasselgren.blogg.se/
Postat av: Isabel & Caroline

Åh vilka söta och goa bilder! :D

2012-01-19 @ 18:32:41
URL: http://sistersofgothenburg.blogg.se/
Postat av: Juliaahillgren

åh, lilla lina! kommer ihåg när vi var sådär små :(

2012-01-19 @ 19:55:30
URL: http://flygandefaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu