Hemma!!!

Hejsan allihopa, är det bra med er? Här är det bara bra! Kom hem ifrån Norrköping i lördags och sen dess har jag bara umgåtts med Familjen och Albin, sovit och slappat! Är helt slut, denna vecka har varit en av dom bästa i mitt liv. Har haft grymt kul men det har också varit sjukt jobbigt och krävande. Jag kan verkligen säga att det har varit en riktigt bergochdalbana, men som sagt kul har det varit! Har träffat mycket nya människor både barn och vuxna och vill speciellt tacka mina arbetskamrater för en sjukt bra vecka!
Nu har jag precis duschat och ätit annanaspaj och snart bär det av till hallsberg för att umgås med min älskling! Hörs senare eller imorgon! Och just det det fungerar att blogga ifrån mobilen nu! Så nu ska det bloggas! Ha en fortsatt bra dag pusspuss♥
 
'
Det får bli en bild på min älskade familj, som jag har saknat så mycket! Älskar er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu