Hemma!

Hejsan allihopa nu kommer jag äntligen in på bloggen igen efter att den inte har fungerat på över en vecka! Förstod inte varför den inte fungrade men det är strunt samma nu! Kom iaf hem i lördagsnatt och har spenderat större delen av tiden med Albin men ikväll är första kvällen jag är ifrån honom.. Vi får se hur det går! Kroatien har iaf varit toppen och jag vill redan tillbaka! Den här semestern måste vara en av dom bästa, vi har haft toppen väder hela tiden klarblå himmel, turkost vatten, strålande sol, alltid över 30 grader och inte ett moln på himlen helt underbart! Men jag känner inte att jag kan klaga på vädret här hemma i Sverige heller, det är ju ändå rätt varmt och soligt. Iaf idag och igår, vi får hoppas att det fortsätter såhär! Mer om Kroatien resan kommer senare plus massa härliga bilder! Nu ska jag ut och sätta mig i solen! Ha en toppen bra dag och har ni frågor eller önskemål om bilder eller någe sådant från Kroatien så säg bara till! puss puss♥
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu