Nu Norrköping!

Hej Allihopa! Ursäkta för att jag bloggar så dåligt men det är något fel på min blogg! Jag vet inte vad som händer men ibland går det inte att logga in och jag har inte kunnat logga in sen sista gången jag var inne... Det går inte heller att blogga ifrån mobilen, vilket jag brukar göra rätt ofta då jag oftast inte är hemma! Men nu lyckades jag äntligen komma in! Men nu är det så att jag kommer inte blogga mycket alls denna vecka som kommer, eventuellt inget alls eftersom att det inte går att blogga ifrån mobilen! Jag ska nämligen till Norrköping i en vecka för att jobba på Stadium Sports Camp som innebandy tränare! Ska bli sjukt kul och spännande men lite nervöst är det. Kommer att vara borta hela nästa vecka, kommer att komma hem på söndag eftermiddag och ska försöka blogga direkt när jag kommer hem då för att berätta om min vecka i Norrköping. När jag kommer hem ska jag också lägga upp massvis med bilder ifrån Kroatien så kolla in då! Nu måste jag sluta och en toppen bra helg så hörs vi kanske senare i veckan! Pusshej♥
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu