11.13 - Godmorgon

Godmorgon alla ligger fortfarande i sängen, är verkligen helt slut i både huvudet och kroppen efter gårdagens fyspass... Sjukt jobbigt var det och det känns, speciellt i låren! Nu ska jag snart gå ner och käka lite frukost sen städa och fixa mig för om lite mer än en timme får vi besök av min älskade farbror och han fru! Senare idag vet jag inte vad som händer vi kanske skulle få mer besök men jag vet inte hur det blev med det. Nu måste jag öka lite så jag är klar när dom kommer! Ha en toppen bra nationaldag puss!<3


Postat av: Pommez♥

Är allt fint med dig idag? :)

2012-06-06 @ 11:17:58
URL: http://sosweetie.blogg.se/
Postat av: Mirre

Sv: Tack :)

Jo, jag åkte till Norge idag... hihi på Sveriges nationaldag, jag vet ;)

Allt bra med dig?

xxx

2012-06-06 @ 23:08:53
URL: http://enjoyingtheride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu