13.59 - Skit väder

Hejsan allihopa, vad är det här för skit väder? Det är 4 Juni och iskallt ute... Molnigt, blött, grått, kallt och ja helt enkelt sjukt tråkigt! Vart är värmen & sommaren? Hörde dock att det ska bli bättre väder redan senare i veckan så det är bara att hålla tummarna!
Men något som håller humöret uppe är ju det att jag åker till Kroatien nästa vecka! Så otroligt skönt och ett plus är ju det att det är sjukt bra väder där nere med värme och massa sol! Underbart! Längtar ihjäl mig!
Kom hem ifrån skolan för lite mer än en timme sen och sen dess har jag ätit och kollat på tv. Det finns ju inget att göra i detta väder så..
Senare idag blir det nog träning men har så sjukt ont i magen så jag vet inte vart jag ska ta vägen men men så är det ibland!
Hoppas ni mår bra & får en fortsatt bra dag puss♥

Postat av: Pommez♥

Fina bilder :)

2012-06-04 @ 15:45:29
URL: http://sosweetie.blogg.se/
Postat av: Linda

fina bilder!

Svar: nu är jag tillbaka och nu kan du läsa min blogg igen :)
linalejdebos.blogg.se

2012-06-04 @ 18:50:15
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Gabriella

Åh, vad skönt och varmt och kul att åka till Kroatien. Hoppas du får det kul där och slipper en massa regn (som förmodligen kommer att dräpa ner här i Sverige).

Svar: nu är jag tillbaka och nu kan du läsa min blogg igen :)
linalejdebos.blogg.se

2012-06-04 @ 19:28:12
URL: http://gabriellakwolfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu