16.23 - måndag

Hejsan allihopa idag har jag haft fullt upp, började dagen med att städa lite sen mötte jag upp Becca på torget för att luncha. Satt där ett bra tag och sen efter det tog vi en promenad för att prata av oss lite. Nästan direkt när jag kom hem drog jag iväg med Max till frisören och nu är jag återigen hemma. Men inte så länge till då jag ska iväg igen om ca en halvtimme för att gå på öppethus/avslutningskväll på Max skola. Och senare ikväll blir det hemmamys framför Sverige - Ukraina! Nu ska jag upp och börja fixa mig hörs senare ha en fortsatt bra dag kram<3


Postat av: Mirre

Sv; Haha, vad roligt :)

Mmm... Tyvärr det händer alldeles för mycket, det här med tjafs i tjejgäng...



Hur mår du annars??

xxx

Svar: nu är jag tillbaka och nu kan du läsa min blogg igen :)
linalejdebos.blogg.se

2012-06-11 @ 18:40:25
URL: http://enjoyingtheride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu