Big brother final

Nu har jag precis spelat lite fifa med max och Albin och nu är det snart dags för bb final! Jag vet inte riktigt vem jag tycker ska vinna men det känns som att Hanna J kommer vinna och jag tycker faktiskt att hon förtjänar det! Hon har haft det tufft och det hon ska göra för pengarna får en på något sätt att falla. När hon sa att det första hon skulle göra med pengarna var att betala ett lån och sen ge sina barn det dom förtjänar och vill ha, så ändrades min syn på henne som det har gjort den senaste tiden, då jag tycker att Hanna har blivit en mer öppen, rolig och ärlig person. Hon syns mer och tar för sig och njuter av den tiden hon har kvar och hon snackar inte massa skit och så. Nu ska jag ner och fixa lite dipp, chips osv. Vem tycker ni ska vinna? Ha en bra kväll puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu