10.31 - Godmorgon

Godmorgon allihopa! Vaknade upp imorse till min förvåning att jag mår så himla mycket bättre! Feber & frossan är borta sen någon dag tillbaka. Men nu är också huvudvärken, hostan & förkylningen på väg bort! Äntligen! Det känns som att jag har varit sjuk i flera veckor. Fast det har jag ju nästan.. Jag har varit sjuk lite till och från, bara för att jag är så ivrig med att komma igång med träning och sådant efter jag har varit sjuk så kroppen hinner aldrig återhämta sig. Men nu så! Kommer nog stanna hemma imorgon också i för säkerhetsskull. Känns väldigt jobbigt att vara ifrån skolan en hel vecka då jag både trivs jätte bra och tycker det är kul men också för att jag gillar inte att missa ... Men men får jobba ikapp nästa vecka! Nu ska jag fortsätta vila. Hoppas ni alla mår bra puss&kram <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu